فروش یو پی اس در تهران | تعمیر یو پی اس در تهران

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

یو پی اس جی تک

یو پی اس جی تک

کمپانی یو پی اس جی تک در عرصه تولید یو پی اس و منابع تغذیه از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرد و هم اکنون در سه کشور ایتالیا، سنگاپور و فرانسه  فعالیت می‌ نماید.

کمپانی یو پی اس جی تک در عرصه تولیدیو پی اس و منابع تغذیه از سال ۲۰۰۴ شروع به  کار کرد و هم اکنون در سه کشور ایتالیا، سنگاپور و فرانسه فعالیت می‌ نماید.

جی تک با توجه به پیشرفت سریع کامپیوترها و تکنولوژی های ارتباط از راه دور، یو پی اس و محصولات خود را جهت استفاده در کنترلرهای صنعتی، بانک ها، بیمارستان ها، مراکز اطلاعات، اتاق های سرور و پایگاه های داده با ضریب اطمینان بالا و بازده خوب تولید و عرضه می کند.

جی تک علاوه بر تولید یو پی اس، مشاوره پیش از فروش و پشتیبانی فنی پس از فروش را برای همه توزیع کنندگان در سرتاسر جهان و با دقت بالا و هزینه کم ارایه می دهد.

پایگاه داده در بخش فنی این شرکت از مرحله طراحی تا نصب و نگهداری راه اندازی شده است.

محصولات شرکت یو پی اس جی تک

برخی از محصولات یو پی اس این کمپانی عبارتند از: منبع تغذیه بی ‌وقفه از ۶۰۰ تا ۸۰۰kVAA تک فاز و سه فاز، تثبیت کننده های ولتاژ، مبدل های خورشیدی، سیستم های انرژی برای ارتباط از راه دور، سیستم های یو پی اس کوچک با یا بدون تهویه هوا،  سیستم های خودکار تصحیح فاکتور انرژی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروش یو پی اس در تهران

گوگل چه معیارهایی را در سئو دوست دارد؟

گوگل چه معیارهایی را در سئو دوست دارد؟

گوگل چه معیارهایی را در سئو دوست دارد؟

امروز میخوام در رابطه با مسائلی که به سئوی گوگل هستش و مختص این موتور جستجو هست صحبت کنیم. گوگل برای افزایش رتبه سایت ها در جستجوها از قوانین مختص خود پیروی میکند. تمامی سئوکاران یا کسی که متخصص سئو هست باید این در چارچوب این قوانین حرکت کنند. و مهم تر از این قوانین باید به محتوای قوی و درست و بهینه سازی صفحات داخلی یا سئوی داخلی بپردازند و بعدا سئو خارجی خود را شروع کنند.

سئو

استفاده از تگ ها در سئو

تگ h1 در صفحه هدف و یا صفحه اصلی سایت

تگی که درباره اش داریم صحبت میکنیم یکی از مهم ترین و محبوبترین و برجسته ترین تگ های گوگل است. تگ h1 معمولا به عنوان  titleصفحه تعریف میشود.تگ h1 به عنوان هویت صفحه است و باید استفاده شود و تعداد استفاده آن در صفحه مورد نباید از یک گزینه بالاتر برود.  باید هر صفحه ای ایجاد میشود شمامل تگ h1  باشد. این تگ معمولا و به طور پیش فرض در header سایت باید تولید شود. این یکی از تاثیرگذارترین تکنیک های در حال حاظر در الگوریتم های فعلی گوگل است.

سئو

تگ h2 در صفحه هدف  و صفحه اصلی سایت

تگ h2  از تگh1  یک درجه پائین تر است.این تگ بعد از تگ h1 یکی از مهمترین تگ های الگوریتم فعلی گوگل است. بنابراین از این تگ هم همانند h1 باید در صفحات هدف استفاده شود. معمولا تگ توضیحات صفحه را در این تگ جا میدهند. شاید خیلی خوب جلوه ندهد ولی تاثیر به سزایی در سئو سایت شما دارد و بسیار کارآمد است.

سئو

در هر پست یا صفحه حداقل از یک تگ h2  و h3 استفاده شود

در هر پستی که ارسال میکنید روی سایت یا در هر صفحه ای که ایجاد میکنید حداقل یک تگ h2 و حداقل 3 تگ h3 استفاده کنید.

معمولا گوگل روی کلماتی کلیدی فوکوس میکند که در تگ h2 استفاده شده باشد و متن کلی را بعد از تگ  h1 روی این تگ میسنجد. تعداد کاراکترهایی که در این تگ استفاده میکنید نباید زیاد باشد. برای حداکثر بازدهی در سئو سایت خود بهتر است این قانون هم استفاده کنید.

درج عکس همراه با ALT و TITLE

در هر پستی که ارسال میکنید، داخل پست حداقل از یک عکس مرتبط با موضوع درج کنید و alt ,title عکس را هم روی کلمه کلیدی همان صفحه یا پست قرار دهید. استفاده از عکس در پست ها برای کاربران و گوگل خوشایند بوده و تاثیر گذاری زیادی در جذب کاربر دارد. از عکس های کم حجم استفاده کنید.

سئو

سئو

در انتخاب کلمه کلیدی استراتژی داشته باشید

وقتی که پستی یا مطلبی روی سایت ارسال میکنید، این پست شامل یک کلمه کلیدی بسیار مهمه که تمام قسمت ها با این کلمه کلیدی شناخته و مرتبط میشه.از این کلمه کلیدی حداقل 2  بار در بدنه مطلب استفاده کنید و اگر از این کلمه کلیدی در url  آدرس صفحه و توضیحات مربوط به آن صفحه استفاده کنید بسیار مفید خواهد بود.

درج لینک خارجی

گوگل علاقه زیادی داره به لینک خارجی . به این که شما از وبسایتتون به وب سایت های دیگه لینک بدین. در هر پستی که ارسال میکنید حداقل یک یا 2 تا لینک خارجی مرتبط با موضوعی که ایجاد کرده اید درج کنید. مثلا اگر از کلمه yahoo  استفاده کرده اید میتونید اونو به سایت خود yahoo لینک کنید.

سئو

ساخت لینک داخلی

وقتی که پست یا صفحه ای ایجاد میکنید به فکر لینک سازی داخلی هم باشید. لینک به دیگر صفحات سایت یا مطالب قدیمی تر. معمولا تو بدنه  پست هایی که ارسال میکنیم از کلمه کلیدی اصلی هم استفاده میکنیم و به صفحه هدفمون لینک میدیم. این کار باعث میشه که مطالب و یا به صفحاتی که لینک دادین توسط خزنده های گوگل از نو بازدید بشن و این در ارتقاء رنک و جایگاه این مطالب نقش به سزایی داره. اگه توی بدنه پستی که ارسالی میکنین نتونستین از به مطالب قدیمی تر خود لینک بدین میتونین در آخر پستی عنوان های مطالب قبلی تونو قرار بدین و لینک سازی کنین.

Copy  نکنید و فقط به دنبال محتوای خوب و تازه باشید

وقتی خود شما یک مطلب رو تولید میکنید و یا یک مطلب رو بازنویسی میکنید ارزش این مطلب برابر 1000 مطلب کپی شده هستش. سایت هایی مثل www.siteliner.com  وجود دارند که سایت شما رو آنالیز میکنند و میگن که سایت شما چقدر یونیک هست و چقدر کپی. دوستان مطلب کپی پیست شده مساوی نابودی سئو شماست و الگوریتم های گوگل به این حساسند و خیلی زود متوجه میشن.

سئو

میتونید بعد از این که مطلبی رو نوشتین یا بازنویسی کردین در سایت هایی که در زیر براتون میزارم مطلب رو آنالیز کنید و از کپی بودن این مطلب و یا یونیک بودن این مطلب مطلع بشین.

سایت های زیادی هستند که سرویس آنالیز مطلب رو انجام میدند. تو گوگل plagiarism checker سرچ کنید براتون میاره. من خودم از copyscape.com استفاده میکنم.

برای پست تانون برچسب بزنین

از 30 40 50 تا برچسب استفاده نکنید اینکار هیچ کمکی به سئو نمیکنه که هیچ یکمم بدتر میکنه و خودتون خودتون رو اسپم میکنید.بهتره برای هر پست 5 تا برچسب اصولی و حرفه ای و انتخاب شده از متون پستتون گذاشته شه.

سئو

Sitemap

یکی از اصول و قواعد که بسیار نقش مهمی در سئو داره و از اهمیت بالایی برخورداره استفاده از نقشه سایت در وب مستر تولز و خود سایت هستش. میتونید برای اجاد نقشه سایت از افزونه ها و پلاگین ها کمک بگیرید و یا بطور دستی از وب سایت هایی که این سرویس رو ارائه میدند استفاده کنید. sitemap generator

سئو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فروش یو پی اس در تهران